onsdag 13 oktober 2010

Alltså jag..

Alltså jag har verkligen vaknat på fel sida idag. Jag märkte det imorses när jag skrek FAN för att smörkniven jag precis diskat åkte ur diskstället och ner på golvet. Ingen big deal kan ju tyckas, men jag blev så arg. Sen var keson för rinnig (jävla ICA-keso. Man ska inte köpa billighetskeso, den är alltid sån.) så den rann av mackan och hela handen var alldeles kletig. Jag var tvungen att resa mig upp från min heliga stund och tvätta händerna. Sen var jag tvungen att mosa in hela mackan i käften för att motverka att det skulle bli så igen. Och nu sitter jag och är jätteirriterad över att vi ska vara på psykologen idag. Jag vet inte ens vart det ligger. Eller om de har microsar där. Tänk om jag måste äta min lunch kall. Eller om jag går till sociologen och käkar och sen ska gå till psykologen på föreläsning, och helt plötsligt MISSAR den för att det tar lång tid att gå. Jävla skit. Jag hatar att inte veta vart jag ska. Vilken jävla skitdag det här är egentligen. USCH!

1 kommentar:

  1. Fast egentligen gör det ju ingenting. Du har ett kök att tappa smörkniven i, du pluggar en masterutbildning på bästa universitetet, du har världens bästa största-storasyster som till sist ser ditt sms om förhållandet mellan psykologen och sociologen och så är du alldeles, alldeles underbar.

    SvaraRadera