torsdag 28 oktober 2010

Jag har..

Jag har ätit godis idag!! Jag vet, det är bara torsdag. Jag vet, det ingår inte i någon slags nyttighetsplan överhuvudtaget. Men! Det har nu gått fyra veckor utan att jag ens har luktat på godis, så jag kände att jag var värd att få fira denna bedrift. Nu ska jag ha en vecka med fria tyglar och få äta vad jag vill, sen blir det en ultra-nyttig novembermånad utan vare sig godis, kakor och annat äckligt. November är ju ändå en skitmånad rakt igenom så varför inte använda den till att göra något lika tråkigt?

Torsdagen började med att jag vaknade lite efter fem och inte kunde somna om. Vid tio över sju lyckades jag äntligen slumra och tjugo över ringde klockan. Halvåtta stod jag utanför porten och väntade på Johan och sen gick vi iväg på en morgonpromenad. 70 minuter blev det idag och det var jätteskönt att komma in och vara superhungrig och äta frulle i lugn och ro. Sen kom mamma och hämtade mig så nu är jag ute på landet. Tänker att jag ska vila en stund, och sen ska jag till gymmet och springa lite. Hoppas på piggare ben idag, men det är väl tveksamt det klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar