måndag 18 oktober 2010

Idag började..

Idag började den "lätta" träningsveckan och jävlar vad det var välbehövligt med lite återhämtning. Även om dagens ryggpass var det lättaste hittills så var det sjukt jobbigt, jag var mör i hela kroppen och jag kände mig alldeles orkeslös. Imorgon ska jag försöka komma upp och ta en morgonpromenad för att få igång kroppen lite och försöka få bort segheten som just nu känns i varenda muskel.

Efter träningen fick jag äntligen käka middag och jag var så glad över att jag skulle få känna mig ordentligt mätt för första gången sen lunch. Men ACK så fel jag hade, tio minuter efter middagen var jag hungrig igen, och efter att ha hållit ut i en och en halv timme käkade jag min kvällsyoghurt (den heligaste stunden på hela dagen)(förutom frukosten då, frukosten är lika helig) och tänkte att NU JÄVLAR! Nu ska jag bli mätt. Men nej. Jag känner ingen mättnad. Ingen alls. Jag känner att jag inte är lika akut hungrig. Jag känner mig inte helt svag. Men jag är fan inte mätt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar