onsdag 27 oktober 2010

Det blev..

Det blev inget landet idag. Jag sköt upp det tills imorgon istället. Då kan jag åka dit direkt efter frukosten och vara där hela dagen. Då kan jag och mamma smida planer inför helgen också. Vi ska till Karlstad på fredag och ha mamma-dotter-mys hela helgen.

Idag satt jag istället och försökte tvinga mig att skriva på studien. Fick ytterst lite gjort då jag fortfarande känner mig helt tom i huvudet. Är så trött. I eftermiddag tog jag mig iaf bort till gymmet igen och körde ett löppass i 45 min. Det var helt sjukt segt i början och kände mest att jag ville gå av, men när jag hade blivit lite uppvärmd så gick det, trots sega ben, ganska bra. Ökade tempot allt eftersom så det gick inte pinsamt långsamt heller.

Nu väntar jag in fina Martina som ska komma hit och dricka te, äta scones och se på Greys. Det är så härligt med traditioner!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar