torsdag 7 oktober 2010

Jag måste..

Jag måste säga att vi var två tappra själar som kl 07.30 möttes upp i regnet för att ge oss iväg på en morgonpromenad. Det var inte alls speciellt lockande när klockan ringde och jag hörde att regnet öste ner, men har man bestämt sig så har man. Av någon konstig anledning hade vi bättre tempo idag också, Johan skyllde inte så mycket på onda knän och jag klagade inte över träningsvärk. Det gick väldigt bra alltså och en 70 minuters promenad senare var jag hemma och fick äntligen duscha och äta frulle.

Idag väntar mer plugg. Måste fortsätta på arbetsuppgiften och förhoppningsvis komma en bit framåt. Förhoppningsvis kommer jag orka med ett löppass i eftermiddag, hade tänkte springa på berget men det ösregnar så jag kanske får tänka om.. Något jag inte alls gillar.

1 kommentar: