onsdag 27 oktober 2010

Sovmorgon.

Sovmorgon. En välförtjänt sådan. Gick upp lite innan nio efter att ha legat och dragit mig en liten stund. Hann inte återhämta mig från lördagens tidiga uppstigning och långa dag förrän det blev tisdag och jag satte mig på halvsju-tåget till Göteborg för att hinna till det examinerande seminariet i tid. Det gick förvånansvärt bra att komma upp dock, men jag var nog inte det roligaste sällskapet igår kväll när jag vilade ögonen en stund på Johans soffa.

I söndags blev det 60 min på climbern och ett benpass. Detta följdes av 45 min på climbern på måndag morgon och ett vääääldigt segt cross/jogging-pass på eftermiddagen. Igår hade jag en välbehövlig vilodag så idag hoppas jag att kroppen är lite piggare igen. Vi går in i en ny period nu, och idag är det rygg på schemat. Ska även försöka springa lite i eftermiddag tänker jag. Men först ska jag skriva lite på min studie, och sen efter träningen bär det hem till mamma och pappa för att mysa på landet lite.

1 kommentar:

  1. Mys ordentligt med hästarna nu Bruttan! Och hälsa Morgan och Kicki!:)

    SvaraRadera