lördag 9 oktober 2010

Det gick..

Det gick faktiskt väldigt bra att dra ut tanden igår. Tur att jag har världens bästa tandläkare och tandsköterska, det gjorde det hela lite lättare. Fick tre eller fyra bedövningssprutor så jag var tokbedövad i halva ansiktet i säkert fem timmar, men så fort det släppte kändes det ändå ganska bra. Lyckades pallra mig till gymmet och körde ett skitjobbigt bröst+bål-pass med Hanna. Hade ätardag igår så det var gött att få tränat lite också. Efter träningen blev det hemmagjord pizza, mascarponeglass och hembakta kakor hemma hos Johan, dock INGET godis! Det har gått nio dagar i oktober och jag har inte ens varit sugen än! Hoppas bara att resten av oktober går lika lätt.

Idag tog jag sovmorgon, så inte förrän kvart i tio stack jag iväg ut på morgonprome. Hade högre intensitet på promenaden idag än vad jag har haft på väldigt länge så det kändes mycket bra! Nu ska jag städa och fixa och dona, och sen i eftermiddag blir det nog lite backintervaller på gymmet.

Ha en alldeles hejdundrande bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar