tisdag 5 oktober 2010

hem ljuva hem.

Sitter på tåget, JW:s good stuff i lurarna och trött efter dagens föreläsning och tågåkande. Skulle egentligen ha stannat kvar i Gbg tills imorgon, men när jag satt på perrongen i Skövde i förmiddags kände jag en våg av stress och inte-ha-koll-på-någonting-ångest skölja över mig så jag tog ganska snabbt beslutet att strunta i morgondagens seminarie och istället plugga hemma. Det var nog ett bra beslut för livet kändes genast lite lättare efter det.

Det blir dock inget träningspass idag ändå, känner att vilan är ganska välbehövlig. Jag tar nya tag imorgon och planerar att starta dagen med en morgonjogg för att sedan på kvällen möta upp Hanna på gymmet och köra ett styrkepass. Det är bra med vilodagar ibland har jag märkt, man blir så peppad för dagen efter då. Heja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar