söndag 24 oktober 2010

Jag har..

Jag har ont i huvudet av trötthet. Den här arbetsuppgiften i skolan jag har hållt på med i några veckor har verkligen tagit på krafterna så efter prel.inlämningen i fredags var jag helt slut. Detta toppade jag ju då med att gå upp klockan halvsex igår för att sedan sitta i en provsal i åtta timmar och se till att högskoleprovet gick rätt till för de 27 personer som befann sig i min sal.
Kom därifrån vid halvfem och efter mycket om och men kom jag med på tåget hem kl 17.00, gråtfärdig och lika känslig som Pinocchios näsa. Jag hanterar inte extrem trötthet så bra. Speciellt inte då jag är hungrig samtidigt. Som tur var så stod pizzadegen och väntade när jag kom hem till min kära brutta, så vi garnerade, skjutsade in i ugnen och njöt sedan i fulla drag av denna fulländade matbit.

I morse tog jag sovmorgon, gick till gymmet när det öppnade vid tio och gick på climbern i 60 min. Sen åt jag en efterlängtad frukost, satte mig lite med kommentarerna till en av de studier jag fick tilldelat mig, och snart är det dags för gymmet igen och ett benpass med Hanna. Det är sista passet på återhämtningsveckan och nästa vecka börjar vi med uthållighet.

Ikväll ska jag däcka i Johans soffa medan han fixar middag. Jag är så trevlig kan jag tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar