onsdag 20 oktober 2010

Jag gav..

Jag gav upp pluggandet för en stund sen och väntar nu mest in träningspasset klockan 18. Känner mig helt menlös idag med, men mest på det sättet att jag inte orkar ta mig för någonting. Är jätteuttråkad men har mest suttit och gjort ingenting den senaste timmen. Har knappt lust att sätta på tv:n, orkar inte ta mig för att städa, känner inte för att gå ut på stan när jag inga pengar har. Sitter bara här. GUD vad tråkigt!

Nu är det i alla fall bara en timme kvar till träningen, idag blir det bröst+bål och jag hoppas på ett väldigt lugnt pass idag med. Kroppen är slö och jag känner mig lite orkeslös så ett återhämtningspass utan dess like vore gött. Var ute och sprang igår eftermiddag, knyckte bilen från mamma och åkte upp till berget. Tog mig en mil på den väldigt blygsamma tiden 55 min, men får inte vara för hård mot mig själv då jag ju körde ett sjukt benpass två dagar innan och var ute och gick en timme på morgonen. Kände med en gång att det skulle bli riktigt tungt att ta sig runt, det nästan värkte i benen, så jag körde ganska lugnt ändå. Har inte sprungit distans på ett tag nu så jag kände att jag ville pressa mig igenom det även om det tog emot, så jag bevisar för mig själv att jag fortfarande har distansen i mig.

Ikväll blir det bruttankväll<3 Min braiga kost-vecka blir visst inte så bra ändå.. Igår bjöd Johan på pannkakor till middag och ikväll blir det lite scones med Anna till Greys. Vi ska köra fil och bär också i alla fall så då måste man inte proppa sig mätt på bara scones, vilket gör det lite bättre. Men det är svårt att hålla hårt på kosten när man inte riktigt känner hundra för det just nu. Jag tränar som en tok och äter inga sötsaker under veckorna eller godis överhuvudtaget just nu, så jag får väl ha överseende med lite stabbig mat ibland. Jag vet ju att jag har en hejdundrandes karaktär om jag verkligen vill så jag får väl hoppas att den där riktiga viljan infinner sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar