torsdag 21 oktober 2010

Hallå det..

Hallå det har snöat här! Gud vad underbart. Och efter att stora fina snöflingor vräkt ner ett tag så sprack det upp och så började solen skina.

Imorses vaknade jag av alarmet klockan sju och då hoppades jag verkligen att det skulle vara fint väder för jag var så sugen på en utomhus-promenad. Trots att det fortfarande var mörkt då så såg jag att det var alldeles torrt på marken och klart på himlen så då skuttade jag ur sängen och gav mig iväg. Promenaden idag blev ett litet mellanting mellan soft och hurt. Mer hurt än när jag går med Johan, men softare än de senaste dagarnas promenader. Det var bara helt underbart att gå runt i den friska luften och och sen så småningom se när solen gick upp och det blev ljust. Lite drygt sextio minuter tog det och sen gick jag in och käkade en härlig grötfrukost. Livskvalitet! Jag vill för alltid vara en träningsnarkoman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar