onsdag 29 juni 2011

Wtai.

Gårdagen startade lite lätt med intervaller i 3-2-1-stegar på löpbandet. Körde tre set och avslutade sen med två st 1-minutare. Bra pass! Stressade sen iväg till tåget mot Gbg, hade hela SJU MINUTER till godo när jag kom till stationen, måste vara något slags rekord. Dock var tåget givetvis försenat (antagligen klarar inte växlarna värmen, de verkar ju oerhört känsliga), så jag fick stå på perrongen med diverse emos och annat märkligt folk och vänta en stund. Hann nästan bli stressad men precis då kom tåget och jag, rutinerad som jag är, fick givetvis en sittplats trots den stora folkmängd som gick på. 1-0 till mig.

Väl framme väntade lunch med syrran, det blev en timmes prat om gbg-varvet och annan träning. När lunchen var slut mötte jag upp Anna och Anton vid Linnéplatsen och vi började vår vandring genom Slottsskogen till festivalområdet. En superhärlig dag på alla sätt, och speciellt roligt att få umgås med min brutta en hel dag. Brandon Flowers levererade givetvis, men just när det blev som bäst så bockade han och gick av scenen. "Han kommer tillbaka", sa vi, och resten av publiken verkade vara inne på samma spår, men vi väntade i onödan. Tix. Coldplay fick avsluta festivalen, sen satte jag mig på tåget och åkte hem igen. Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar