fredag 17 juni 2011

hej för fan

På sedvanligt fredagsmanér så startade dagen med att jag ledde powern på Actic, för att sedan rusa vidare in i spinningsalen och delta på Åsas spinning. En alldeles utomordentligt bra start på dagen, som sedan urartat i någon slags explosion av trötthet och negativt tänkande. Jag köpte godis som jag och Johan ska ha ikväll men fan vet om jag inte ska käka upp alltihopa själv på stört. Jag känner mig som vädret. Och någonstans i röran bland reorna på stan så fick jag känslan av att vilja supa ner mig totalt. En sund känsla tycker jag ändå, med tanke på att jag under hela förra året blev äcklad bara vid tanken på alkohol (nu kanske vissa skulle anse att det senare de facto är sunt, men det skiter jag i, jag tycker nämligen att det är viktigt att man har lite kul ibland och släpper på (nästan) alla hämningar. Man kan leva på det ganska länge efteråt (eller så lever man och låtsas som absolut ingenting, det beror ju lite på hur mycket man har gjort bort sig). (Parenteser i parenteser är för övrigt fullt tillåtna i min blogg)). Iaf, den 2 juli ska vi på fest (jag säger "vi" eftersom jag har en siamesisk tvilling, hon heter Hanna men ibland kallas hon monstret här på bloggen), men det känns lite långt bort faktiskt.

Det enda jobbiga med att supa skallen av sig är att det är lite småjobbigt (omöjligt) att träna dagen efter. Vilken MOTSÄTTNING! Får stanna hemma och käka godis. Om det inte är slut innan kvällen så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar