torsdag 23 juni 2011

Härliga torsdag!

Jag ha bloggat jävligt illa den här veckan. Antingen dåligt eller inte alls. Och det är ju så, jag är en träningsnarkoman. Min hobby är att träna. Det bästa jag vet är att träna. Den här veckan har jag varit hängig och trött och har knappt tränat någonting. Vad ska jag skriva om? Det finns ju inget.

Idag var jag iaf på gymmet en sväng. Försökte mig på så mycket kondition jag kunde innan kroppen sa ifrån. Var mogen och pushade inte mer än samvetet tillät, måste ju vara fräsch imorgon. Dagen börjar med en promenad upp till berget och sen en jogg runt gröna milen. Sen ska vi käka frulle (ja, givetvis är det jag och Hanna), köra power hard core och sen avsluta med ett ryggpass. Härligt ju!

Körde ett hårt pass med min gamla klassis Anna förut också. Hon kan tydligen inte lyfta armarna nu. Perfekt! Trevlig midsommar Anna!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar