söndag 19 juni 2011

Fii fan.

Jag är tydligen inte tjugo längre. Who knew? Kvällens höjdpunkt var dock (förutom att jag och Jenny briljerade i spelomgång efter spelomgång, vi var fullkomligt OSLAGBARA!!!) att vi blev stoppade i entrén på Glädje. "Har ni legitimation?" frågade herr vakt, förvirring uppstod i gänget innan vi förstod att han faktiskt pratade med oss. Sällan har väl sådan glädje skådats över att behöva visa ett rosa plastkort, men redan där kände vi att kvällen var lyckad. När vakten insåg denna oproportionerliga glädje dödade han den snabbt med ett "vi ville bara veta vad ni heter". Bullshit tänkte vi, unga OCH snygga. Idag känner jag mig varken ung eller snygg. Vaknade med en huvudvärk utom denna värld. Vägrar erkänna att den skulle ha något med vinet att göra, utan snarare vätskebrist och stel käke. Hanna försökte sig på någon konstig ansikts- och käkmassage, men den resulterade mest i att jag gick runt på jobbet med konstiga röda märken i ansiktet. Nu är jag iaf hemma igen. Imorgon är det morgonjogg, jobb 9-18, styrka med Hanna och sen tacos hos Johan på schemat. En lugn härlig dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar