fredag 3 juni 2011

Nu tar jag helg.

Ja herregud, vilken jävla träningsvärk jag har. Gårdagens löprunda utvecklades ju ganska omgående till att bli en återhämtningsrunda istället, det var de sjukaste 7,5km på länge. Jag njöt inte en sekund. Motvind hela vägen, och just när man trodde att vinden MÅSTE vända, för det kan inte vara motvind åt alla håll, insåg jag att det visst kunde det. Det bara yrde, jag var helt slut när jag kom in och håret stod åt alla håll.

Resten av dagen ägnades åt jobb, och sen på kvällen kilade jag bort till Johan och käkade och såg på Narnia. Imorses var det dags för power igen och jag trodde på fullaste allvar inte att jag skulle klara av att ens göra rörelserna i knäböj- och utfallslåtarna. Hur skulle det se ut tänker jag, om inte instruktören ens klarar av det. Jag bet ihop. Det gick, men knappt. Herregud, jag kommer ju ha mjölksyra i en vecka. Efter powern blev det spinning, sjukt jobbigt att vara slut i benen redan INNAN passet, och nu ska jag fan inte träna mer på hela dan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar