tisdag 14 juni 2011

Morning.

Usch, dagens väder speglar min natt ganska bra. Den var åt helvete. Helt ologiskt kan jag nämligen inte sova när jag har tagit ut mig så mycket som jag gjorde igår. Får ingen ro i kroppen trots att jag är dödstrött och kan bara ligga i sängen och tycka att det är obekvämt. Hade det inte legat en massa jävla kuddar i soffan hade jag lagt mig där. När jag väl somnat vaknade jag dessutom två timmar senare och var dödshungrig. Tog ett tag att inse det dock eftersom jag var SÅ HUNGRIG att magontet gått över och man istället har den där dova känslan av långt överskriden hunger och huvudvärk. Det verkar ju inte jättebra att gå upp och käka mackor mitt i natten, men det är emot mina principer att vara så hungrig så vad gör man. Efter det tog det bara någon timme innan jag somnade igen, så jag fick nog ändå härliga FYRA timmar i natt! Vilken grej!

Nu blir det I-S 9-17 och efter blir det väl att kila bort till gymmet och träna lite innan kvällens runningpass (jag har dock tagit det ytterst mogna beslutet att endast leda passet idag, tänker inte springa förrän imorgon igen).

Ååå kaffe, ge mig, nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar