måndag 6 juni 2011

Nöjd.

Helgen var grym, alldeles perfekt faktiskt. Håkan var guld, min brutta levererade som vanligt, och t.o.m lite mamma-tid hanns med. Idag är första dagen på min enda lediga vecka i sommar, och jag gör som brukligt är, absolut ingenting. Jag ska försöka att inte boka upp någonting den här veckan. Ska bara göra precis som jag vill (risken att jag börjar boka upp mig är alltså ganska överhängande). Idag är det lila milen som står på schemat, och jag fick precis med mig Martina på den planen så det blir nog guld. Sen ikväll ska jag hem till Johan och grilla (det senare helt enhälligt bestämt av mig nu på förmiddagen) så det är blir ju en alldeles förträfflig första semesterdag tänker jag. Tog t.o.m sovmorgon i morse. Nio timmar sov jag. Det har nog inte hänt på över ett år. Det bådar fint inför veckan minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar