fredag 17 juni 2011

det blev lite bättre till sist ändå. Att umgås med en bästa vän har gärna den effekten.

Ikväll har jag hängt hos Johan, vi har ätit jävla god mat, moffat godis och sett på "Pretty in pink". Det var visst någon superviktig golftävling imorgon så jag var hemma ganska tidigt, men det var bara bra egentligen. Jag behöver också sova, är helt slut trots min powernap vid 18-tiden, och det har ju varit en väldigt lång dag faktiskt. Dessutom känner jag mig äckligt uppsvälld och illamående så orken räcker nog inte mycket längre än de tre metrarna jag har till min säng. Jag tänkte att jag skulle springa 7,5km imorgon innan jobbet för att få ihop veckans mål på fyra mil, men med den mjölksyran jag har i framsida lår får vi väl se hur det blir med det. Nästa veckas "vila" känns ganska välkommen faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar