tisdag 21 juni 2011

7 9 11 13

Näst sista veckan innan flytt. Hatar de sista veckorna innan flytt. Lägenheten är ett enda kaos och vad man än gör så går det ju inte att städa bort flyttkartonger och svarta sopsäckar in progress.

Dessutom har jag fortfarande ont i huvudet, tredje dagen nu, och kroppen känns helt matt. Struntar (hör och häpna) i träning helt och hållet idag. Ska foka på att hålla mig vaken de 4,5 timmarna som återstår av jobbdagen, sen hem och packa lådor och tycka lite mer synd om mig själv (om det nu är möjligt). Kanske skulle prova mina koffeintabletter som jag fick hem igår. Hanna brukar bli helt speedad av sina, vore ju trevligt just nu faktiskt. Hanna dricker iofs inte kaffe och är väl som bekant ganska speedad även utan koffein, men nu är jag fan desperat. Om man sköljer ner dem med en kopp kaffe borde de ju bli extra effektiva! (såklart jag inte ska ta allihopa på en gång, men en tre fyra stycken borde ju bli lagom tänker jag). Jävlar vad skor jag kommer sälja i eftermiddag då! Kom in och köp vetja! Mycket trevlig personal på Intersport idag. Och så jag.

2 kommentarer:

  1. koffeintabletter kan varmt rekommenderas! Plus, vart ska du flytta?! Och varför?

    SvaraRadera
  2. Till Ekängsvägen, alltså cirka 500 meter:) Blir större för samma hyra och en vanlig lägenhet istället för studentlya. Guld ju:)

    SvaraRadera