måndag 29 november 2010

Jag är..

Jag är en humörspelare, har alltid varit, kommer alltid att vara. Om jag tycker att någonting är tråkigt så tappar jag motivationen och underpresterar. Likadant om det går dåligt i början, då har jag jättesvårt att komma igång efter det. Detta gäller tydligen inte bara min idrottskarriär utan även min akademiska sådan. Den hemtentan som jag har gjort nu är så tråkig att jag får ångest bara av att tänka på den, vilket har gjort att jag idag haft en hel fråga att färdigställa, såhär dagen för inlämning. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att den är klar, så jag ska ta min onda hals, stela nacke och värkande huvud och slänga mig i soffan. Jag kan inte träna mer idag, måste lyssna på kroppen. 55 minuter på climbern i morse får vara nog. Jag är givetvis bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar