fredag 12 november 2010

Idag har..

Idag har jag inte alls pluggat så bra som jag borde. Var på gymmet halvåtta för att jag skulle hinna läsa lite innan förmiddagens ärenden skulle uträttas, men så blev det ju inte. Efter lunch har jag mest suttit och gjort ingenting. Och tvättat då förstås. Herregud, jag har inte haft tvättid på över två veckor, det är ju hur mycket som helst! Behöver införskaffa mig mer träningskläder märker jag..ingrott svett luktar inget vidare. Inte ens när ny svett tillkommer.

Imorse blev det 45 min på climbern. Det var väldigt jobbigt idag faktiskt, var seg i benen efter passen igår och i förrgår, så det ska bli skönt att "bara" köra styrka i eftermiddag. Bröst+bål står på schemat, och efter det väntar en alldeles lugn och harmonisk kväll framför idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar