söndag 14 november 2010

Gårdagen..

Gårdagen tog en helt annan vändning när min chef ringde klockan 10.40 och frågade om jag kunde hoppa in och jobba? "Räcker det om jag kommer klockan elva?" svarade jag. Har haft lite panik över brist på jobbtider i november så då får man ta det som bjuds. Därav blev det ju ingen löptur med Hanna, utan jag fick köra intervaller på gymmet efter Alicias kalas. Det gick jättebra faktiskt, började på 14,7 km/h och gick sen upp och körde de flesta på över 15. En klapp på axeln till mig. Dock är ju nu risken att Hanna är alltför pigg i benen inför dagens styrkepass. Jag känner mig en aning ängslig inför detta, benpassen är ju de jag tycker allra minst om, så jag kommer vara nöjd med mig själv bara jag överlever dagens pass (som ju ska vara det jobbigaste under den här 4-veckorsperioden). Däremot ser jag väldigt mycket fram emot nästa vecka, återhämtningen. Kroppen känns lite sliten nu så lättare träning i en vecka är väldigt välkommet.

Lördagen avslutades hos min brutta. Massa skratt, fajitas, fruktsallad och superfilmen Flashdance utgjorde en perfekt lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag gillar uttrycket superfilmen! Jag kunde inte sagt det bättre själv..:)

    SvaraRadera