måndag 15 november 2010

Sliten..

Sliten, åh så sliten. På tåget hem från Gbg fick jag ont i magen och började må tok-illa. Antagligen på grund av att jag är så himla trött. Har varit sömnig och illamående resten av eftermiddagen och det var med tunga steg jag gick bort till gymmet för ett ryggpass vid halvsju. Vi körde dock bara fyra övningar idag, återhämtningsvecka som det trots allt är. Det känns i kroppen att jag helt ignorerade vilan under hela förra veckan, så imorgon ska jag ta mig en välförtjänt vilodag, och faktiskt njuta av den för en gångs skull (känns främmande att tycka att det är skönt att inte träna..det händer inte alltför ofta). Det innebär ju dock inte att jag får en skön sovmorgon och lugn härlig dag, nej nej. Tåget går halvåtta imorgon bitti. Ergo, jag går och däckar i min säng nu. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar