onsdag 3 november 2010

Det första..

Det första jag hörde när jag vaknade i morse var hur mycket det ösregnade. Fuck it, tänkte jag och krängde på mig träningskläderna och gav mig och gick. Det blåste och ösregnade ungefär hela tiden, men jag gick ändå i 75 min. Sista halvtimmen hade jag sällskap av Johan, vilket gjorde det lite roligare. Det var riktigt gött att till slut komma in, duscha och äta min efterlängtade frulle. Det blev sen lite finslip på studien och sen åkte jag till Maxi för att umgås med Mimmi och Muffin. Eftersom att vi inte hade några pengar att shoppa för åkte vi hem till Mimmi och käkade lunch istället. Stuvade makaroner är ju sjukt underskattat!

Efter att jag tagit mig ur paltkoman begav jag mig hemåt och sen bort till gymmet för ett bröst+bål-pass. Vi var grymma idag med, tog ut oss och ökade vikterna trots att det är uthållighetsträning.

Tänker att jag ska ut imorgon bitti igen, sen köra ett löppass innan personalmötet och middagen med jobbet. Bra plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar