onsdag 24 november 2010

Vilken rekreationsdag..

Vilken rekreationsdag det blev. Jag borde ta en dag+natt hos mamma och pappa varje vecka. Det är så tyst och lugnt på landet så det går knappt att bli stressad. Gick upp vid kvart i åtta och tog med Chelsea ut med en väldigt snöig och blåsig promenad. Vi var ute i nästan en timme och när vi kom in så fixade pappa frulle. Sen släppte vi ut hästarna och medan pappa fixade boxarna gick jag in och skrev på tentan. Det går otroligt långsamt, jag är sådär härligt omotiverad att ens läsa frågorna, de är så sjukt tråkiga. Det får blir ett projekt för torsdag, fredag och söndag tänker jag. Sista minuten sådär, det brukar ju funka för mig. Idag är det skola hela dagen, sitter på tåget till Gbg och kommer nog inte komma hem förrän halvsju. Det blir nog en vilodag idag just därför..

Igår körde jag intervaller med Hanna. Hade jätteont i magen och mådde illa hela eftermiddagen, och jag tänker att jag kanske borde ringa vårdcentralen snart.. vet ju vad de kommer säga dock. Stressa mindre och käka omeprazol. Där sparade jag in på en hundring. I alla fall, lyckades köra lite intervaller ändå, slutade dock efter tio st men är hyfsat nöjd med det ändå. Det är inte helt roligt att springa när det känns som att man ska spy hela tiden. Körde på 15,3 rakt igenom alla intervaller så farten kan jag inte klaga på. Jag får försöka stressa ner lite, se om CSN räcker till ett paket kapslar och sen ta nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar