tisdag 2 november 2010

Det regnar.

Det regnar. Ösregnar. Typiskt november-väder. Det är ju det jag säger, november suger. Det här skitvädret gör ju att det blir så mycket mer oinspirerande att ge sig ut och springa i eftermiddag. Jag hoppas hoppas att det slutar tills dess, annars får det bli gymmet och jag har inte riktigt varit kompis med bandet på sistone..undviker gärna att springa där tills jag fått tillbaka självförtroendet i löpningen igen. Plus att det faktiskt är väldigt tråkigt att springa inomhus. Jag tyckte inte det förut, men jag kanske försprang mig (som min mormor så fint sa en gång en i tiden). Well well, det återstår att se. Först ska jag till banken och tjöta lite om ett ev byte, och sen ska jag försöka fixa till studien lite mer. Städa var det också ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar