onsdag 17 november 2010

God morgon.

God morgon.

Jag sitter på tåget igen, nästa sista resan för den här veckan. Imorgon ska jag ha sovmorgon till halvåtta iaf, åh så skönt. Det är dimmigt och kallt och mysigt idag, så risken för att jag somnar på tåget är nog ganska överhängande.

Igår gjorde jag ingenting (förutom att jag nästan svalt ihjäl alltså--> nästa vecka när jag slutar tolv ska jag ha med lunch och äta innan jag sätter mig på 13-tåget hem) förutom att åka till skolan och sen hem igen. Väl hemma stannade jag där. På kvällen kom Johan bort och käkade och såg på Desperate, och efter det undersökte vi om det verkligen bor elefanter i lägenheten ovanför min, eller om det är något slags allrum där. Det var det inte. Det bor två elefanter där, de har samma efternamn så antingen är de ett gift gay-par eller så är de bröder. Låter gör dem iaf, något fruktansvärt. Ofta sent på kvällarna och på nätterna. Sjukt irriterande. Förstår de inte att grandma vill sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar