måndag 1 november 2010

Till slut..

Till slut blev jag klar med allt i torsdags. Trodde aldrig jag skulle få slänga mig i sängen.. Fredagen startades med ett tidigt bröst+bål-pass på gymmet med Hanna. Efter det var det att skynda hem, duscha, försöka komma ihåg allt det som jag antagligen glömt, och sen knalla bort till Johan för en deluxe-frukost. Sen hämtade jag mamma och så åkte vi äntligen iväg till Karlstad. Det blev en väldigt bra helg, shopping, god mat och massa annat gött. Jag fick upp mamma på powerwalk/morgonjogg både på lördagen och söndagen så lite träning hanns allt med det också.

Igår var jag helt slut när jag kom hem, la mig och vilade ögonen i någon timma eller två, sen gav jag mig ut och sprang tempo i 50 min. Det gick bra igår också, trots trötta ben efter helgen. Idag tog jag dock sovmorgon, vilket var ganska välbehövligt. Har suttit med studien hela dagen idag, och sen var jag på gymmet och körde veckans ryggpass. Vi pressade oss som tusan idag, gjorde fler reps än tänkt bara för att bevisa att vi kunde. Det kändes hur gött som helst. Imorgon blir det löpning igen, dock ingen morgonpromenad eftersom jag har föreläsning klockan nio. Nu ska jag gå och däcka i min underbara säng. Jag ska bara se klart på I Annelie först:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar