söndag 7 november 2010

Då var..

Då var jag här igen. Jag hade jättekul igår, men det första jag tänkte när jag vaknade imorse är att det verkligen inte är värt det. Det har varit en jättefin höstdag, och jag har legat inne med neddragna gardiner och försökt sova bort den. Lite lätt illamående, hungrig, trött. Åh vad jag uppskattar att inte vara bakis på söndagar! Men men, det var som sagt en väldigt lyckad kväll och jag kan väl ta att jag är bakis en gång i kvartalet. Men det blir nog ingen seriös comeback till Skövdes uteliv för mig trots allt.

Imorgon börjar nu nyttiga november, och det ska bli hur skönt som helst! Inget godis, ingen alkohol, inga chips, ingen läsk. Det låter just nu som ljuv musik i mina öron. Detta toppas med massor av underbar träning. Kan ju inte bli bättre. Nu ska jag plocka fram kläder till imorgon och sen gå och lägga mig. Helt plötsligt slopas den akademiska kvarten och jag måste åka en timme tidigare. Halvåtta bär det av imorgon så jag är just nu väldigt bitter på hela den psykologiska institutionen. Dem tar inte ens kort i sitt café. Jävla skit-institution.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar