onsdag 10 november 2010

Sex tågresor..

Sex tågresor på tre dagar. Tre träningspass. Inte tillräckligt många timmars sömn. Jag är inte helt nöjd. Har bara kunnat köra ett pass om dagen nu när jag tagit halvåtta-tåget måndag och tisdag. Idag åkte jag halvtio och tänkte gå upp och ta en morgonpromenad, men eftersom jag fortfarande inte har fått sova ikapp det jag förlorade i helgen så har jag varit helt slut i tre dagar, och kom bara inte upp imorse. Det var inte värt det kände jag. Istället körde jag hårt ikväll när jag kom hem från Gbg.

Det blev kondition, löpintervaller 60/30. Körde samma igår, men inte lika många och inte på lika hög hastighet.

Igår vart det: 25 min löpning+10 min rodd+ 10 min climber+ 15 min intervaller (13.8-14 km/h).

Idag: 10 min jogg/löp + 23 min intervaller+ 12 min jogg/löp.

Körde intervallerna på 14.5-14.8km/h så det var bra mycket snabbare idag. Kändes riktigt skönt att få springa fort. Det är så svårt att hitta en bra rytm när man springer på bandet så det är nästan jobbigare att jogga eller springa lätt än att bara kuta.

Imorgon ska jag sova ut, har sett fram emot det i tre dagar nu. Sen blir det en morgonpromenad och en lugn härlig frukost ( =inte moffa i mig en tallrik gröt på 4 min och sen springa till tåget). Sen blir det plugg för kung och fosterland. I Skövde dessutom. Åh vad jag ska njuta av Skövde imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar