fredag 19 november 2010

Jag tänkte..

Jag tänkte ta mig en härlig kopp kaffe och på så sätt försöka tvinga fram motivation till att plugga. Jag satte på bryggaren, slängde fram litteraturen och satte mig bekvämt i stolen för att dricka och läsa, dricka och läsa. Allting sprack när jag smakade på kaffet och upptäckte att det var äckligt. Vilket jävla straff! Så nu försöker jag motivera mig till läsningen ändå. Tänker på morgondagen då jag och Anna ska se på Harry och moffa godis, på ikväll när jag ska se på idol och käka potatisbollar (kul att allt jag ser fram emot innefattar ätande btw..). Sitter även och drömmer om lite härlig träning i eftermiddag och hoppas därför att Hanna kan slita sig från ullared i tid. Kommer på att om jag ska få ut något av läsningen kanske det är den jag borde sitta och tänka på. Fan.

Imorse tog jag sovmorgon, ställde klockan på 8.30 och gick bort till gymmet och morgonjoggade en stund. En sväng på climbern hann jag med också, så det blev en skön morgonstund och jag känner mig mycket nöjd:) Snö är det också så det finns helt enkelt inte så mycket att klaga på just för tillfället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar