onsdag 17 november 2010

Det första..

Det första jag gjorde när jag kom hem var havregrynsgröt. Jag har varit så hungrig hela dagen, så mellanmålet idag var tvunget att vara mättande. Då räckte det tydligen inte med en portion gröt så jag fick ta en knäckemacka också.. (Allt beror på att jag åt frukost på tåget och därför inte kunde äta min sedvanliga 1,5 portion gröt+ 1 ägg, utan fick nöja mig med mackor och yogurt. Ergo- ingen stadig frulle--> mer hunger under dagen). Sen satt jag i soffan tills det var dags att ta mig bort till gymmet för att köra intervaller. Idag var det min tur att köra hårt med Hanna, och om jag gjorde. Körde ganska hårt med mig själv också dock, kände mig nästan spyfärdig de sista intervallerna. Märkte därav alltså av att jag inte hade ätit och druckit ordentligt idag, var jättetrött hela vägen. Men vi tog oss iaf igenom alla intervaller, och Hanna var riktigt grym!

Efter träningen traskade jag hem, duschade och satte igång med maten. Min brutta kom hit och vi firade mitt VG jag fick på studien med pannkakor, vaniljglass och bärmos. Ett riktigt stort steg framåt för oss som i vanliga fall hade firat med ett halvt kilo godis. Cred!

Imorgon blir det tidig uppgång igen, en morgonpromenad med Johan väntar. Dock kommer jag kunna sova nästan en timme längre än de senaste dagarna så det blir ändå en liiiten sovmorgon. Dessutom får jag komma hem efter promenaden och njuta av känslan av att inte behöva åka iväg. Nu ska jag däcka. Jag är hungrig.

1 kommentar:

  1. Så jäkla mycket cred till oss bruttan! Plus att vi höll oss till våra 225 gram, och inte gjorde en till sats!:)

    SvaraRadera