söndag 21 november 2010

Igår gick..

Igår gick det i ett från morgon till kväll. Klockan ringde på halvnio och jag gjorde mig i ordning för en morgonpromenad i snön med Johan. 70 min senare var jag hemma och duschade och åt och gjorde mig klar för jobbet. Slutade klockan 15 och då var det bara att kila hem, byta till träningskläder och traska bort till gymmet. Körde en timmes kondition, och kom på under slutet av passet att bion visst började en timme tidigare än jag hade tänkt hela dagen. Det blev alltså sjukt stressigt, hann inte laga mat, så jag kastade i mig en macka och en smoothie och trippade iväg till willys för att införskaffa massor med godis ihop med Anna. Helt sjukt gott var det! Har inte ätit det på två veckor så jag njöt i fulla drag. Filmen var riktigt bra, och eftersom det var ett tag sen jag läste boken så kom jag inte ihåg så mycket detaljer, vilket gjorde att överraskningsmomenten faktiskt var överraskande! Efter filmen gick vi till Pims och tog ett glas vin, sen var det dags för tanterna att tänka på refrängen. Jag hade i alla fall en väldigt mysig kväll med min bästa, åh vad hon är bra.

1 kommentar: