fredag 26 november 2010

Jag vaknade..

Jag vaknade kvart över fyra i natt av att snöröjarna härjade utanför mitt fönster. Det var två stora åbäken, en med flak. Vad jag förstod forslade dem bort snö. Det var ju jättebra att de gjorde det. Men det klart, jag ska ju inte ljuga om att jag var nära att säga upp min lägenhet på Skövdebostäders telefonsvarare efter en halvtimmes dånande utanför mitt fönster. Lite småbitter lyckades jag ändå somna om efter ett tag, men tio i sju var de tillbaka igen. Bastards. Det var väl lika bra att pallra sig upp då tänkte jag och knatade mig tappert bort mot gymmet i kylan. 25 min morgonjogg+ 45 min treadclimber fick utgöra dagens morgonträning. Bra bra. Nu är det tentatajm igen, och det finns inte ord som kan beskriva hur tråkig jag tycker att den är. Jävla skit också.

På bordet ligger gårdagens skörd och läskar. Jag är så jävla grym på att baka. Varför har ingen gett mig ett eget program på fyran undrar jag?

2 kommentarer:

  1. JA! ett program ihop. Jag kan vara assistent jonsson.

    SvaraRadera
  2. mmm...men då får du inte röra nånting. Du kan vara med som dekoration:)

    SvaraRadera