söndag 5 december 2010

Tiden är..

Tiden är ganska knapp just nu. Det är plugg, träning, Gbg, jobb, ännu mer träning och oändligt med kurslitteratur. December -10 ser ut att bli nära förenad med stress. Jag hinner inte ens dammsuga. Imorgon och på tisdag är det föreläsningar men det blir nog att jag struntar i Gbg för att istället läsa litteraturen och hitta en massa argument till debatten på fredag. Vi ska vara för narkotikapolitikens hållning kring metadon. Den här veckan tänkte jag också försöka att inte äta pepparkakor och lussebullar varje dag. Mest för att jag ska ut på lördag och inte vill känna mig som en vandrande degklump. Sån är ambitionen, jag får se hur det går. Nu ska jag stänga ner och sova, hoppas på några bra timmar innan plogbilen kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar