onsdag 15 december 2010

Hej hallå.

Hej hallå.
Gymmet är avverkat för stunden, jag har sett på Sunes jul avsnitt 15, och moffat i mig frullen. Nu finns det inte så mycket mer jag kan göra för att förhala arbetet med uppgiften som ska in på måndag. Jag måste nästan skriva klart den idag, har lite tid på fredag också men sen är det ju kört. Den ska vara inne kl 09.00 måndag morgon så det är inte så mycket att spela på där. Struntar i allt vad föreläsningar heter den här veckan, jag hinner inte åka med försenade tåg i flera timmar för att sitta och lyssna på en redovisning av powerpoint-presentationen, vilken vi ändå får skickat till oss. Jag hade ju hunnit det om det inte vore för att kursansvariga har mosat in så mycket examineringar som bara går i den här kursen. Jag är mer bitter än vanligt. Vad fan ska tomten säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar