söndag 19 december 2010

Hemtentan är..

Hemtentan är inlämnad. Nu återstår bara att skriva opponeringen imorgon och sedan åka till Gbg på seminariet på tisdag, sen är det fullt fokus på konferansen i januari.

Ikväll var min brutta här och härjade. Hon fick en julklapp också för att jämna ut det lite inför onsdagens lilla julafton. Imorgon är det dags för det årliga julgodis-baket, och eftersom vi i vanlig ordning fick hybris och planerade för åtta sorter så tog vi vårt förnuft till fånga och gjorde två sorter ikväll redan. Nu är det dags för lite välbehövlig sömn, blir förhoppningsvis lite mer i natt nu när jag inte behöver stressa upp mig för tentan. Imorgon bitti blir det come back på gymmet (efter den hela dagen som har gått sedan jag var där sist..), sen opponeringshets innan lunch. På torsdag kväll tänker jag att jag ska koppla av lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar