onsdag 29 december 2010

Jag vet..

Jag vet inte vilken dag det är idag. Jag har försökt lista ut det hela dagen men det har inte framgått riktigt. Jag vet att det är en arbetsdag kvar innan den här sjukt hektiska perioden (också kallad december) är över, men jag vet inte hur många dagar det är kvar på året.

Igår körde jag och Hanna maxtest på 3km på gymmet. Jag sprang på 13.27 vilket jag är väldigt nöjd med med tanke på att det inte blivit lika mycket löpning i höst som tidigare. Vi har satsat mycket på styrka, stabilitet och balans för att kunna få till löpningen i vår, förhoppningsvis tillräckligt starka för att kunna träna riktigt hårt utan att få skador och överansträngningar. Mitt mål är att i vår springa samma sträcka på 12 min. En utmaning men inte helt omöjligt.

Nu ska jag hämta tvätten, gå och lägga mig, läsa Mead (vet inte hur normalt det är att läsa såna böcker som kvällsläsning, men när fan ska jag annars hinna..?), förhoppningsvis få lite sömn och sen gå upp och jobba sista dagen för i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar