fredag 17 december 2010

Döm av..

Döm av min förvåning när jag gick av tåget hemma i Skövde i morses, på BERÄKNAD ankomsttid. Sensationellt. Tog åtta-tåget från Gbg, Malin gick till jobbet från Handels och David körde racer och bankade på ratten för att jag skulle hinna till tåget. Det tackar vi för, jag kom fram i god tid fyra minuter innan tåget gick.

Nu är det väl bara hemtenta som gäller. Har bara skrivit en sida men känner redan hur livsglädjen rinner ur mig. Om jag hade haft pengar hade jag motiverat mig med shopping. Jag får försöka med andra medel istället. Typ kaffe. Och lussebullar. Och choklad. Och för att kunna syssla med den här typen av motivation blir det givetvis en sväng till gymmet i eftermiddag. Jag ska köra intervaller med Hanna, och jag tror att jag lutar lite åt att vi ska köra någon typ av intervallstege..beror på hur mycket tid vi har.

Nu: Julkalendern, kaffe, rattfylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar