onsdag 2 mars 2011

Yey.

Såhär glad är man när man på sega ben har lufsat runt Skövdes gator i 50 min. Lyckades dock springa om ett par stycken, vilket fick mig att inse att mitt lufs kanske inte är katastrofalt långsamt ändå. Uppladdningen blev ett tidigt tåg till Gbg, redovisning, mysig lunch med syrran och sen en powernap mellan Gbg och Herrljunga. Jösses vad trött man kan vara. Det är helt sjukt. Har inte sovit ikapp krognatten i lördags än, och när man börjar bli såhär gammal kan det ändå ta ett tag. Kanske lite idiotiskt av mig att jag envisas med att gå upp och träna klockan sju på morgnarna istället för att ta sovmorgon.

Imorgon bitti är det crossfit - överkropp på schemat, Hanna skulle visst lägga ett helt sjukt pass. Vi har köttarveckor nu (ett alldeles utomordentligt fult uttryck, är väl medveten om detta, men gud så roligt att använda ändå), vilket innebär att det är tunga vikter och en massa jävlar anamma som gäller. Och rosa träningshandskar med blommor förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar