söndag 27 mars 2011

Det har ändå varit en mycket bra helg.

V.12 är nästan slut och det innebär ju rent logiskt att det är dags för v.13. Ännu en vecka utan paus. När den är över lugnar det ner sig för mig, så det är bara att köra på nu. Dock har jag varit dum nog att bli förkyld, så jag nyser, hostar och halvsover mest hela tiden. Känns ju sådär bra tajmat just precis nu.

Träningen har ju inte gått så bra i veckan eftersom jag varit småkrasslig de senaste dagarna och nästa vecka lär det inte bli så mycket bättre. Det får bli två mellanveckor helt enkelt. Hanna hade födelsedagsfest igår, och under ett svagt ögonblick (kan tyvärr inte skylla bort det på fyllan eftersom jag praktiskt taget var nykter) bestämde vi att vi skulle köra en diet i fyra veckor, fr.o.m v.14. Vi ska tydligen vara med i någon styrketävling på gymmet (mest för att visa vår goda vilja, och för att få de andra att vara med i konditionstävlingarna) v.19. Hanna har tydligen lovat att vi ska delta iförda hotpants och linne. Diet är ju således det enda alternativet. Tack för det Hanna. Det ska bli gött ändå, att få känna sig sådär fräsch och lätt i kroppen som man bara gör när man helt struntar i sötsaker och när man inte moffar kolhydrater bara för att det är gott.

Snart kommer Johan hit och lagar lunch, underbar lyx. Kan jag ändå behöva tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar