onsdag 23 mars 2011

God morgon tänker jag.

En härlig morgonpromenad (trots vattenpölen jag råkade gå i vid Boulogner så att jag blev blöt om foten efter tio min) i det smått fantastiska vädret fick det bli imorses. Det var inte alls svårt att ge sig ut klockan sju och strutta runt på gatorna när jag drog upp rullgardinen och såg att solen sken. Vilken lycka! Ignorerade känningen i halsen (HA!) och valsade omkring till en grym playlist (Spotify premium är min bästa investering nånsin), för att sedan förebygga en kommande attack från Universum genom att stanna på Kvantum och köpa Fishermans (halstabletten alltså, inget annat). Madde-Universum 2-1! Wohoo!





Så gött att få fjanta runt i softshell (utan underställ!!), tunna brallor och vanliga joggingskor, UTAN gore tex! Hallelujah praise the lord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar