måndag 28 mars 2011

Snön är ju iaf borta. Alltid nåt.

Den här bloggen har gått från hurtig träningspepp till något som liknar en klagomur. Men det skiter jag i, det är ju jag som bestämmer. Jag är för tillfället allt annat än hurtig och träningspepp. Jag är sjuk. Fan jävla helvete. Efter jobbet igår var jag så trött att jag ett tag funderade på om jag var döende. Såg verkligen fram emot att däcka och sova hela natten. Ända till halvsju skulle jag sova (eftersom jag skulle med tåget halvåtta). Jag sov till tre ungefär. Sen låg jag mest och hostade och tyckte synd om mig själv resten av natten. Jag är inte nöjd. Inte alls. Jag är sådär trött att t.o.m ögonen gör ont. Det resulterade i att jag slumrade till på föreläsningen, lite pinsamt kan man tycka. Nu ska jag hem och sen ska jag jobba till 22. Åh för en härlig dag.

Mitt mål är nu att vara frisk tills på fredag. Då ska jag köra power+spinning. Innan dess får jag väl vila då. Motvilligt. Tycker det är sjukt irriterande med åkommor som man måste vila för att få bukt med. Det är så passivt. Så ineffektivt. Måste hitta ett sätt där man kan jobba på att bli frisk. Det skulle passa mig så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar