onsdag 16 mars 2011

Stor skräll.

För ovanlighetens skull har jag en skituppgift i skolan som heter duga. Det är egentligen skituppgifternas skituppgift, och det värsta är att jag har ungefär fem dagar på mig att skriva den. Nej, förlåt. Det värsta är att varken jag eller Per förstår vad det är de vill ha ut av den. Vart ska man börja, vad ska man skriva? Så det enda rätta är ju därför att fly. Åter igen, om jag vore en grupp så vore jag en grundantagandegrupp. Jag sysslar med flykt på hög nivå. Jag ska läsa lite till i en helt irrelevant artikel nu (på rekommendation av examinatorn, vill bara påpeka det) och sen ska jag diska. Efter det ska jag gå till gymmet. Där ska jag uppehålla mig i en timme, en och en halv om det vill sig. Jag kan bara inte jobba under såna här förhållanden. Därför låter jag bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar