tisdag 1 mars 2011

Hurra vad vi är duktiga.

Nu är jag hemma från dagens andra vända på gymmet. Nu i eftermiddag var jag och Hanna där och verkligen köttade överkropp. Vi körde riktigt tungt och kan ju förvänta oss en hejdundrandes träningsvärk imorggon. Jag persade i dips, kan göra 15 i rad utan hjälp nu, och dessutom, wait for it, wait for it..gjorde jag mitt livs första armhävning med klapp! Har aldrig gjort det innan, för ett halvår sen kunde jag inte ens göra en ordentligt djup på fötterna. Jösses. Vi ökade vikten i magmaskinen utan att tappa tekniken överhuvudtaget, vi körde tung bänkpress och vi körde latsdrag där vi slet som hejsan. Ett riktigt gött pass alltså, och jag känner mig riktigt nöjd nu efteråt!

Nu måste jag försöka strukturera upp min artikel lite innan redovisningen imorgon. Tåget går 07.32 och då finns det ingen återvändo. Tidernas jävla skituppgift ska muntligt gås igenom med mina klasskamrater. Ja jösses, vilken soppa. Efteråt blir det lunch med syrran, hon lär väl få plocka upp bitarna av det som en gång var mitt kriminologjag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar