onsdag 16 mars 2011

Vi tänker att vi ju ändå i stort sett bor på gymmet, och man ska ju vara sig själv när man är hemma.

Vi tog det här med nördighet till helt nya höjder idag, jag och Hanna. Som om det inte var nog att vi jämför muskler, ställer oss i de mest konstiga vinklar för att vi ska visa varandra att vi faktiskt har magkonturer och ständigt upprepar (ganska högt dessutom) hur otroligt duktiga vi är efter alla övningar, så tog vi idag fram iphonen och filmade spektaklet. Det var som tur var bara vi och pensionärerna som var där, så det var inte så många som såg oss.

Ni som har läst den här bloggen ett tag vet att jag har skrivit några gånger att jag för ett halvår sedan inte kunde genomföra en enda ordentlig armhävning. Därför är det här min nya må-bra-film. Den ska jag titta på så fort jag känner mig halvkass. Den är tagen efter ett par omgångar med vanliga armähvningar+ armhävningar med klapp.



Jag är nöjd. Även ganska stolt över mig själv. Mitt rekord är 41 st i rad. Det är ändå ganska bra kan jag tycka.

Just det, i förrgår persade jag i bänk. Inga konstigheter.

5 kommentarer:

  1. hahahaha, vi e verkligen sååååå bra;) Å bara liiiite lite nördiga;P Tror vi får filma lite mer framöver! Då ska jag dock va knäpptyst!!!!

    SvaraRadera
  2. Helvete 41 st!! då ligger man bra i lä kan jag säga. Impressed å det grövsta av er powerbabes =)

    /M.Höper

    SvaraRadera
  3. Malin-storasyrran16 mars 2011 14:08:00

    Ja, nu börjar nördigheten närma sig gränsen! ;-) Men det är ju kul för oss som inte kan få se dig så ofta i verkligeheten att i alla fall få se lite av dig på film! *puss*

    SvaraRadera
  4. Ooh, då ska jag börja köra med hårnålar i huvudet framöver, ser ju inte klokt ut när luggen hänger sådär!

    Mycket viktigt det där att gränsen bara är nära, det betyder att det finns mer mark att ta! Wohoo!

    SvaraRadera
  5. känner igen han i bakgrunden haha

    SvaraRadera