torsdag 10 mars 2011

Hola.

God morgon ju!

Sitter och se på Nyhetsomorgon och käkar dagens första frulle. Ser att Jenny Östergren är tillbaka bredvid Steffo och det utgör en bra start på dagen. De där vikarierna har jag inte haft något för, men det kanske har med mitt sjukliga behov av fasta rutiner att göra. Anna konstaterade på lunchen igår att jag inte klarar av såna där överspontanta människor som man träffar på ibland. Jag tänker mest att jag inte hinner inte med dem. Det kan ju stämma det hon säger (det brukar göra det), men det får mig ju att känna mig lite fyrkantig det klart. Nu är iofs fyrkanter min favoritform. Eller ränder. Gillar inte runda saker så mycket, det går inte att vara effektiv med runda saker.

Om fyrtio minuter kilar jag iväg till gymmet (därav min första frulle). Vi ska köra överkropp idag, det kommer att bli bänk och dips, det är ett som är säkert. Sen bad jag Hanna att vi skulle köra ett jobbigt pass, eftersom jag och Johan käkade lite godis igår, EN HELT VANLIG ONSDAG! Lite wild & crazy minsann, inte helt vanligt! Lite spontant också, så man kanske kan kalla det personlig utveckling.

Hanna ska för övrigt åka till Barcelona i FYRA JÄVLA DAGAR! Kul för henne, kan man ju tycka. NOT! Min första reaktion var ju givetvis "vad fan händer med vår träning nu?!". Hanna tyckte naturligtvis att denna reaktion var fullt naturlig, vilket kanske iofs säger en hel del om våra prioriteringar. Men jaja, hon får väl ha det så jävla bra då. Jag ska träna järnet när hon är borta så att hon måste komma ikapp! (Och där kom min trotsålder tillbaka)(haha, who am I kidding, jag kom aldrig över trotsåldern).

1 kommentar:

  1. Än en gång suger jag åt mig som en svamp bruttan, det där med att det brukar stämma det jag säger! Det här kan jag leva på lääääääänge!:p

    SvaraRadera