fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag.

Jösses vad trött jag var igår. Jag satt och slumrade i soffan till "Landskampen" redan efter första pausen, och när jag gick och la mig var ögonlocken så tunga att det gjorde ont. Synd då att jag vaknade redan 05.22 i morse. Jävla kul. Somnade om efter en liten stund iaf och sen ringde klockan 06.45, då var det bara upp och hoppa för en morgonprom med Hanna och Sandra. Nu är tanken att jag ska vara supereffektiv i mitt skrivande i en sisådär 6-7 timmar. Då kan jag nog vara ganska klar sen och ta helg med gott samvete. Fast det klart, jag jobbar ju i helgen så det blir ju inte så ledigt ändå.

Det är ändå väldigt skönt att vara student för studenter behöver ju faktiskt inte göra så mycket, vi är ju i stort sett alltid lediga. Och sen har vi jättegott om pengar också eftersom vi kan dricka öl på kåren. Odrägliga är vi också. Festar och spelar hög musik.

1 kommentar: