onsdag 23 mars 2011

Äntligen tillbaka.

Jag och Hanna var hardcore på gymmet idag. Körde tungt och med lite attityd så. Ni vet sån där attityd man har när man tror att man äger hela gymmet. Man kommer dit, kör ett par övningar och sen tackar man för sig och går hem. I vanliga fall är det killar med badbrallor och flip flops som har den attityden (varför man går till gymmet i badbrallor och flip flops is beyond me för övrigt, kalla mig gärna konservativ). Förutom mitt pers i bänk (wohoo, heja mig! Klapp på axeln), så var vi asdåliga idag. Därför tog vi fram iphonen igen, ville se om det var så hemskt som det kändes.


Hanna kör dips.



Jag kör latsdrag.

Det var det inte.

(Jag har ju för övrigt blivit asnördig med det här med videoklipp på min blogg nu. Men jag tänker att det kanske kan vara kul att se vad vi gör egentligen. Det blir en jävla massa tjöt om övningar hit och vikter dit, så då demonstrerar vi helt enkelt. Sen är det givetvis så att vi mest vill ha en egoboost också. Jösses vad snygga muskler vi har!! Ofattbart!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar